«XV Міжнародний PR-Фестиваль відбудеться 12 квітня 2017 р.» – Олена Дерев'янко

Сьогодні голова Оргкомітету та ідейний натхненник Міжнародного PR-Фестивалю Олена Дерев'янко оголосила тему і дату проведення цієї популярної професійної події. Лейтмотивом програми PR-Фестивалю-2017 стануть «Комунікації в епоху постправди», а відбудеться форум 12 квітня 2017 р.

«Post-truth (постправда) – слово 2016 року за версією Оксфордського словника. Воно напрочуд точно відповідає духу часу періоду деформації ціннісних шкал і розмивання соціальних норм і означає, що перед світом у цілому і комунікаційною індустрією зокрема поставлені не просто окремі нові виклики, а потреба у переосмисленні реальності як такої», – каже Олена Дерев'янко.

Традиційно в фокусі уваги Міжнародного PR-Фестивалю знаходяться актуальні тренди, успішні приклади PR-просування брендів і роботи з репутаційними ризиками, комунікація бізнесу і влади та багато іншого.

До числа базових тем обговорення на Фестивалі-2017 увійшли такі:

  1. - український вимір глобальних тенденцій індустрії PR;
  2. - бізнес-процеси репутаційного менеджменту;
  3. - оцінка потенціалу каналів комунікації і особливості їх використання;
  4. - функціонал PR-фахівця в компаніях різних бізнес-моделей;
  5. - проекти соціального впливу; аналітичні дослідження в PR;
  6. - робота з репутацією «перших осіб»;
  7. - віртуальний світ: можливості комунікації, загроза приватності;
  8. - еволюція корпоративних ЗМІ;
  9. - організація роботи PR-команд;
  10. - PR-вподобання держструктур та їх ефекти для бізнесу;
  11. - галузеві особливості PR тощо.

Конкретизувати тематику окремих виступів і оголосити імена спікерів Оргкомітет планує із наближенням дати події.

«Міжнародний PR-Фестиваль примітний тим, що на його майданчику ведеться відкритий діалог про проблеми суспільства і галузі, здійснюється моніторинг інновацій та пошук опорних точок для прийняття ефективних рішень, відбувається обмін дійсно успішним досвідом. Що в результаті дозволяє учасникам не тільки «звірити годинники» та отримати нові знання та й знайомства, а ще й намалювати для себе таку лоцманську карту на наступний рік, яка допоможе досягти успіху в діловому та приватному житті», – підкреслює Олена Дерев'янко.

Як відомо, Міжнародний PR-Фестиваль відбувається щорічно під егідою Української PR-Ліги. Проект має найбільш тривалу історію проведення серед усіх заходів комунікаційної індустрії – 15 років. Останніми роками його девіз – «Мистецтво танцювати під дощем». Організатори позиціонують цей форум як «найяскравішу і найчеснішу PR-подію». Традиційно офіційним організаційним партнером Фестивалю виступає агентство PR-Service.

 
 

Комментарии

Отправить комментарий

Содержание этого поля является приватным и не предназначено к показу.
  • Адреса страниц и электронной почты автоматически преобразуются в ссылки.
  • Строки и параграфы переносятся автоматически.
  • Доступны HTML теги: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>

Подробнее о форматировании

CAPTCHA
Этот вопрос является для тестирования ли вы человека посетитель и предотвратить автоматизированную спам представлений.
CAPTCHA на основе изображений
Введите символы, которые показаны на картинке.